TV ShowBelgeseller

Hülya Avşar Sonsuza Dek 2009 Yepyeni

Gönderen Erselm 15 Kasım 2009 Pazar



Etiketler:
hülya avşar, Hülya Avşar sonsuza dek, Hülya Avşar sonsuza dek indir, Hülya Avşar sonsuza dek izle, Hülya Avşar sonsuza dek şarkısı, Hülya Avşar sonsuza dek video, İndir, izle, makyajsız, Şarkı Sözleri, Sonsuza Dek, video, video klip
01. N'apim Yani
02. Sonsuza Dek
03. Siyahımsı
04. Hayat Mı Bu
05. Ne Olmuş
06. Tiryakinim
07. Bir Düş Bir Telaş
08. Sensiz Kaldım
09. Sonsuza Dek (Remix)


Hani hayat sürprizlerle dolu derler ya
İşte sen benim için öylesin
Hani kader bazen imkansızı yazar ya
İşte sen benimlesin

Ne savaşlar ne yangınlar, sıkıntılar geldi geçti
Aramızda ne olursa olsun aşk hiç eksilmedi
Katlandık ne zor yıllara, tozlu topraklı yollara
Aşk hiç eskimedi

Sonsuza dek sen benimsin ben de senin
Sen geçmişim, geleceğim, güvendiğim
Saygı, sevgi hayatımızın gerçeği
Ayırmasın tanrı bizi

Sonsuza dek sen benimsin ben de senin
Ben senin herşeyinim sen de benim
Saygı, sevgi hayatımızın gerçeği
Ayırmasın tanrı bizi

0 Yorum

Yorum Gönder

firma ekle
    dizi izleYapım © 2009 www.izleseydin.com Tüm hakları saklıdır. İletişim & Reklam : Sexuality.killed@hotmail.com Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, Sexuality.killed@hotmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Sitemizde yer alan videolar google,yahoo,movshare ,video google vb video sitelerinde barındırılmaktadır...>