TV ShowBelgeseller

Olgun Şimşek – Üflediler Sönmedim Kapalı Çarşı

Gönderen Erselm 18 Kasım 2009 Çarşamba


Olgun Şimşek - Bak İçime Gör Beni (Kapalı Çarşı Dizi Müziği) mp3 indir download dinle rapidshare şarkı sözleri video izle, Olgun Şimşek - Üflediler Sönmedim (Kapalı Çarşı Dizi Müziği) mp3 indir download dinle rapidshare şarkı sözleri video izle


Olgun Şimşek – Üflediler Sönmedim (Kapalı Çarşı Dizi Müziği)

Aklım nasıl şaşkın
Sevdam deli taşkın
Sen görmezsin amma ,
Narındayım ben aşkım

Bak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni

1 Responses to Olgun Şimşek – Üflediler Sönmedim Kapalı Çarşı

  1. Erselm Says:
  2. Güzel Parca

     

Yorum Gönder

firma ekle
    dizi izleYapım © 2009 www.izleseydin.com Tüm hakları saklıdır. İletişim & Reklam : Sexuality.killed@hotmail.com Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, Sexuality.killed@hotmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Sitemizde yer alan videolar google,yahoo,movshare ,video google vb video sitelerinde barındırılmaktadır...>