TV ShowBelgeseller

Göksel - Bi Seni Konuşurum Video Klip

Gönderen Erselm 17 Aralık 2009 Perşembe

Akşam üstü uğradım sahildeki kahveye
Oturup arkadaşların yanına,
Sıcak bir çay söyledim
İnce belli bardakta
Herkes birşeyler anlattı
Kimi sırrını paylaştı
Sohbet koyuydu doğrusu
Konuştukça azalıyor insanın derdi korkusu
Ben de senden bahsettim
Anlatırken farkettim
Senle başlar biterim
Ben senden ibaretim
Aşkından esaretim
Bana seni hatırlatır bir şey bulurum
Sağımı solumu şaşırıp unuturum
Uzaklara dalıp dalıp senin olurum
Sus olur pus olur bi'seni konuşurum
Bi' seni konuşurum, bi' seni konuşurum,
Hep seni konuşurum
Sözlerim demli, gamlı, nihavent makamı
Konuşurum yerli yersiz senin aşkını


Göksel - Bi Seni Konuşurum
Yükleyen Petite_plumes. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

0 Yorum

Yorum Gönder

firma ekle
    dizi izleYapım © 2009 www.izleseydin.com Tüm hakları saklıdır. İletişim & Reklam : Sexuality.killed@hotmail.com Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, Sexuality.killed@hotmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Sitemizde yer alan videolar google,yahoo,movshare ,video google vb video sitelerinde barındırılmaktadır...>