TV ShowBelgeseller

Sherlock Holmes

Gönderen Unknown 3 Şubat 2010 Çarşamba


Sherlock Holmes filmi
Sherlock Holmes
Yapım: 2009, ABD, Avustralya, İngiltere
Tür: Aksiyon, Dram, Gerilim, Gizem, Macera, Polisiye, Romantik, Suç, Tarih
Muhteşem! muhteşem! muhteşem! bu filme söyleyecek başka bir kelime bulamıyorum. Uzun zamandır bekliyordum ve beklediğime değdi. Beklentilerimi tamamiyle karşıladı,hatta beklentilerimin üstüne çıktı. Hali hazırda bilinen bir kahraman olan Sherlock Holmese özgün ve farklı bir bakış açısı eklenmiş. Akıllıca hazırlanmış,keskin zeka kokan senaryo,olay örgüsü harikaydı. Kostümler ve mekanlar beni o yıllara götürdü diyebilirim. Diyaloglarda oldukça güzeldi. Film baştan sona ayrıntılarla dolu,olağanüstü bir dedektif filmi. Ancak dedektif filmi olmanın ötesinde,komedi,aksiyon,macera,gerilim ve gizem türleri de çok güzel harmanlanmış. Oyunculara diyecek söz bulamıyorum. J.Law, R.Downey JR, M. Strong, Rachel McAdams hali hazırda çok sevdiğim oyuncular. Bu filmde daha da devleştiler ve birkez daha hayran kaldım. Velhasıl kelam,muhteşem bir başyapıt. Sinema sanatının güzel ve nadide örneklerinden. İnanıyorum ki bu yıl ki oscar ödül törenine Avatar ile birlikte Sherlock Holmes damgasını vuracak.

0 Yorum

Yorum Gönder

firma ekle
    dizi izleYapım © 2009 www.izleseydin.com Tüm hakları saklıdır. İletişim & Reklam : Sexuality.killed@hotmail.com Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, Sexuality.killed@hotmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Sitemizde yer alan videolar google,yahoo,movshare ,video google vb video sitelerinde barındırılmaktadır...>