TV ShowBelgeseller

Manga - Beni Benimle Birak (2009) Klip İzle

Gönderen ErSeL ADmİn 31 Ekim 2009 Cumartesi


Manga - Beni Benimle Birak (2009) by Aluxton
Yükleyen Aluxton69. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.
http://www.1muzik.net/vidresim/vLqRnGNpOV.jpg

Al bu Dünya al senin olsun
Benim hiç gözüm yok hepsi senin ol senin
Ama son bir dileğim var senden
Şu gaybana dünyada
Varını yoğunu al hepsini al da;

BENİ BENİMLE BIRAK
BENİ BENİMLE BU CEHENNEMDE
RUHUM SENDEN ÇOK UZAK
YABANCIYIM SENİN CENNETİNE

Al bu Dünya al senin olsun
Ne olur benden artık uzak dur
Bi günahım varsa işlediğim
O benim borcumdur
Sen varını yoğunu al hepsini al da;

BENİ BENİMLE BIRAK
BENİ BENİMLE BU CEHENNEMDE
RUHUM SENDEN ÇOK UZAK
YABANCIYIM SENİN CENNETİNE


0 Yorum

Yorum Gönder

firma ekle
    dizi izleYapım © 2009 www.izleseydin.com Tüm hakları saklıdır. İletişim & Reklam : Sexuality.killed@hotmail.com Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, Sexuality.killed@hotmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Sitemizde yer alan videolar google,yahoo,movshare ,video google vb video sitelerinde barındırılmaktadır...>