TV ShowBelgeseller

Amerikan Pastası 7: Aşk Kitabı

Gönderen Erselm 27 Aralık 2009 Pazar

Amerikan Pastası 7Yapım:2009 , ABD
Tür:Erotik, Gençlik, Komedi
Yönetmen:John Putch Senaryo:David H. Steinberg
Yapımcı:Mike Elliott Görüntü Yönetmeni:Ross Berryman
Süresi:1 saat 33 Dakika

Galiba ilk izleyip yorum yapan kişi ben oluyorum bundan dolayı çok gururluyum ne de olsa amerikan pastası bu herkese nasip olmaz :) görüldüğü gibi bu ulvi film o kadar etkilediki beni ayaklarım yee değmiyor şu an. Tek kötü yanı malesef ki hala türkçe altyazısı çıkmamış. bu yuzden dolayı ingilizce altyazı ile izledim. ancak kıt kanaat ingilizcem ile geçen dialogları hemen hemen hiç anlayamadım. sizinle paylaşabileceklerim şunlar ki ; film kesinlikle açık sahneler bakımından hiç bir şey kaybetmemiş. Ben filmde yer alan oyuncu bayanları gerçekten tebrik ettim. Resmen sanat için soyunmuşlar. Eh biz de sanat esserine gereken saygıyı gösteriyor ve tebrik ediyoruz. kesinlikle ama kesinlikle herkese tavsiye ederim. cidden oyuncu kadrosu sahneler ve eğlence bakımından on numara kesinlikle bpişman olmayacaksınız. Özellikle parti sahnesine dikkatle bakın. ve kumar masasındaki sahneleri dikkatle seyredin. çok mantıklı ve güzel sahneler gözlerimi bir sanıye bile alamadım. ben direkt temiz 10 üzerinden 10 veriyorum.


0 Yorum

Yorum Gönder

firma ekle
    dizi izleYapım © 2009 www.izleseydin.com Tüm hakları saklıdır. İletişim & Reklam : Sexuality.killed@hotmail.com Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, Sexuality.killed@hotmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Sitemizde yer alan videolar google,yahoo,movshare ,video google vb video sitelerinde barındırılmaktadır...>