TV ShowBelgeseller

Grup Reyting – Derdim Sensin Klip İzle

Gönderen Erselm 1 Ocak 2010 Cuma

derdim sensin, grup reyting, grup reyting derdim sensin, grup reyting video klipler, grup reyting videoları, grup reyting yeni şarkısı

Kulağa çok hoş gelen yumuşak sesiyle, dinleyenleri büyüleyen Funda; hoş görünümü, göz kamaştırıcı dans hareketleri ve kendine has mimikleriyle izleyenleri de kendine hayran bırakıyor.

Ayrıca ingilizce şarkı söyleme yeteneği de bulunan sanatçı, yeni çalışmalarda bu yeteneğini gözler önüne serecektir.

Komple bir sanatçı olan star adayımız, kısa sürede adından sıkça söz ettirecektir.

“Birini Bıraktım” isimli parçalarına çekmiş oldukları ilk klipleriyle internet alanında büyük bir çıkış yapan Grup Reyting Belçika’da ikamet etmekte.

DJ Şahin, Falcon, Funda ve Sermon’dan oluşan Reyting, 2009 yazında “Birini Bıraktım” isimli ilk şarkılarına Istanbul’da yeni bir klip çektiler. Eyüp Dirlik tarafından çekilen klip önemli müzik kanallarında gösterimde.

5 şarkıdan oluşan ilk maxi albümleri DFM etiketiyle Eylül sonunda müzik piyasasında yerini aldı.

Albümde yer alan Derdim Sensin isimli güzel bir parça.

0 Yorum

Yorum Gönder

firma ekle
    dizi izleYapım © 2009 www.izleseydin.com Tüm hakları saklıdır. İletişim & Reklam : Sexuality.killed@hotmail.com Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, Sexuality.killed@hotmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Sitemizde yer alan videolar google,yahoo,movshare ,video google vb video sitelerinde barındırılmaktadır...>