TV ShowBelgeseller

Funda Arar Senden öğrendim 2009

Gönderen ErSeL ADmİn 30 Ekim 2009 Cuma


Funda Arar Senden öğrendim 2009
Yükleyen feyeka. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!
http://l.yimg.com/a/p/i/bcst/videosearch/9034/86054966.jpeg
Aramalar: Funda Arar - Senden Öğrendim sözleri , Funda Arar - Senden Öğrendim şarkı sözü, Funda Arar - Senden Öğrendim şarkısı, Funda Arar - Senden Öğrendim dinle, Funda Arar - Senden Öğrendim lyrics , Funda Arar - Senden Öğrendim şarkı, Funda Arar - Senden Öğrendim sözü, Funda Arar - Senden Öğrendim şarkıları, Funda Arar - Senden Öğrendim şarkı sözleri, Funda Arar - Senden Öğrendim şarkılar, Funda Arar - Senden Öğrendim online dinle, Funda Arar - Senden Öğrendim Klibi, Funda Arar - Senden Öğrendim şarkısını dinle

Gittin, kanadı kırık kuştum
Sustum, sözlerine küstüm
Hani kırılırsın siyaha
Nöbet nöbet geceler boyunca,
Dün güne dize gelince,
Yürek acılara doyunca,
O tez dönüsün gec olunca,
Kendime tahammülü öğrendim..
Kördüm, bilendim, seni unutmayı öğrendim..
Sen yoktun ben yalnız kalmayı öğrendim,
Acıya duvar gibi durmayı ögrendim,
Kaybolmuş bir dilin sözcükleri gibi,
Köksüz, bağsız durmayı öğrendim..
Vazgectiysen hep sağnak yağışlarımdan,
Vazgectiysen bitmek bilmez kışlarımdan,
Korkma kimseye ödenecek borcum yok,
Yok saymayı ben senden öğrendim..

0 Yorum

Yorum Gönder

firma ekle
    dizi izleYapım © 2009 www.izleseydin.com Tüm hakları saklıdır. İletişim & Reklam : Sexuality.killed@hotmail.com Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, Sexuality.killed@hotmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Sitemizde yer alan videolar google,yahoo,movshare ,video google vb video sitelerinde barındırılmaktadır...>