TV ShowBelgeseller

Sibel Can - Çantada Keklik 2009 ORJINAL VIDEO KLIP

Gönderen ErSeL ADmİn 30 Ekim 2009 Cuma


Sibel Can - Çantada Keklik 2009 ORJINAL VIDEO KLIP
Yükleyen Zamanlanet. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.
scabq1.jpg

çantada keklik şarkısı sözleri, çantada keklik şarkısının sözleri sibel, çantada keklik şarkısının sözleri sibel can, çantada keklik sibel can, çantada keklik sibel can indir, Sibel Can, sibel can 2009 şarkılarının sözleri, sibel can çantada keklik ful dinle, sibel can çantada keklik indir, sibel can çantada keklik şarkısının sözleri, sibel can çantada keklik sözleri, sibel can şarkılarının sözleri

Esen rüzgar uçan kuşlar
Getirdiler kara haberi
Elin diline dolamışsın beni
Çok ayıp

Sana olan sevgimi hafife alıp da kendini
Üstün tutmuşsun öyle mi çok ayıp
Eş dost diyor ki gıyabında
Atıp tutuyor sağda solda

O her emrime amadedir diyormuşsun ona buna
Daha neler amanın daha neler amma da yaptın
Sen beni çantada keklik farzedip aldandın
Daha neler daha daha neler ammada abarttın

Ben elimi sallasam ellisi güzelim
Kala kala sana mı kaldım

Sözüne yeminine ihanet edip nasıl da kıyabildin bize
Seni adam gibi adam sanmıştım çok yazık
Sana kapılarını kalbimin sonuna kadar açıp

Baş köşede yerini ayırmıştım çok yazık
Eş dost diyorki gıyabında
Atıp tutuyor sağda solda
O her emrime amadedir diyormuşsun ona buna

Daha neler amanın daha neler ammada yaptın
Sen beni çantada keklik farzedip aldandın
Daha neler daha daha neler amma da abarttın

Ben elimi sallasam ellisi güzelim
Kala kala sanamı kaldım


0 Yorum

Yorum Gönder

firma ekle
    dizi izleYapım © 2009 www.izleseydin.com Tüm hakları saklıdır. İletişim & Reklam : Sexuality.killed@hotmail.com Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, Sexuality.killed@hotmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Sitemizde yer alan videolar google,yahoo,movshare ,video google vb video sitelerinde barındırılmaktadır...>